Nyköpt!

Hejsan!
Idag för någon timme sedan så var jag med min syster i forum och fick med mig lite saker hem. Detta köpte jag:

Schampo & Balsam från NATUVIVE - PAPAYA REVITAL, 69:- /st
Jag såg de här i en favoriter video som Louise ifrån beautyfreaks gjorde. Hon tyckte om dem och då kände jag att jag bara måste lukta på dem. Doften är amazing. De luktar supergott. Längtar tills jag får duscha med dessa i håret.

Puderborste från Åhlens - Powder brush 207, 145:-
En puderborste i äkta gethår. Har tittat på denna ett bra tag nu och så tog jag tillfället i akt idag och köpte den. Väldigt mjuk och len så tror att jag kommer att tycka om den.

Det var det jag köpte och jag kommer troligen att göra en review på schampot och balsamet när jag använt dem ett tag.
Nu ska jag redigera en video. Puss.
-FRIDA ANDERSSON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0