Eyes lips face

För några dagar sedan kom ytterligare ett till paket från elf hem till mig. Denna gången beställde jag även med mina två vänner Klara och Sofia, för de var också sugna på lite saker.

Jag hade iallafall tänkt visa vad det var jag köpte och när jag använt de ett tag tänkte jag göra en review på dem. Jag köpte saker som jag redan haft som är slut och jag tänker bara göra review på de produkter jag inte testat förut.


  • Nagellack - Mango madness & Teal
  • Eyelash and Brow wand
  • Brightening eye color - Silver Lining & Pretty n Pink
  • Super glossy lip shine spf 15 - Candlelight
  • Mineral eyeshadow - Elegant
  • Mineral Moisturising lip tint spf 8 - Berry
  • Single eyeshadow - Raspberry truffle, Amethyst & Totally teal
  • Minty lipgloss - New York City
  • Tinted Moisuriser
  • Mineral Infused Face Primer
  • Powder Brush, Complexion Brush



Det var allt jag köpte för den här gången och nu har jag lovat mig själv att jag ska försöka sluta köpa massa smink för jag har massor och nu måste jag börja lägga mina pengar på annat. 

Men som sagt. En review kommer och om jag skulle glömma, påminn mig!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0