Nyfärgat hår

För några dagar sedan så var det dags att färga min vän Klaras utväxt igen. Men när vi väl stod inne på Åhlens så tänkte vi att vi skulle köpa en lite mer askblond färg istället för den färg hon hade innan (hon hade lite mer åt det röda/gula hållet) och köra hela håret.

Så vi köpte två förpackningar av en väldigt ljusblond färg och jag måste säga att resultatet blev faktiskt rätt bra. Iallafall på den bilden hon skickade till mig för jag var tvungen att gå innan hennes hår hade torkat.

Före & Efter


Vad tycks?

Kanske lite svårt att se eftersom att det är två olika ljus, men från det jag ser så tycker jag att det ser rätt bra ut.

Vi använde oss av en färg från Schwartzkopf brilliance som hette


Schwarzkopf Brilliance Intensive Color-Creme, 818 Icy Pearl Blonde



Hur tycker ni att det blev?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0