Nagelsalong vid köksbordet

Hej!
För några timmar sedan så frågade jag min syster som var på besök och min mamma om jag kunde få fixa deras naglar lite granna. Och guess what? Det fick jag!
Så jag ägnade cirka 2 timmar av min kväll åt att pyssla med naglar. Superkul och jag blev rätt nöjd med resultatet.
Hade iallafall tänkt att visa lite bilder som jag tog efter jag var färdig.
Systers:
med blixt
utan blixt
Mammas:
med blixt
utan blixt

Jag använde samma metod som inlägget här under när jag gjorde mina egna naglar.
Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Klara

Guuud vad snyggt! nu är det bara att vänta på att mina nagöar växer ut så får du fixa mina också ;) du är verkligen sjukt duktig frida!! gör en sminkvideo snart!

2011-12-11 @ 23:13:15
Postat av: Sminkhörnan

Så fint det blev!

2011-12-12 @ 13:23:19
URL: http://sminkhornan.spotlife.se
Postat av: Syrran

Inget har lossnat än så jag är väldigt nöjd :) Du får göra det nästa vecka igen ;)

2011-12-13 @ 11:18:48
Postat av: Sofia

Super snygga frida! Kanske du kan göra en video på hur du får de så fina!

2011-12-15 @ 17:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0