05 november 2011 Dagens makeup - Purple

Synd att min kamera är så fruktansvärt dålig så att färgerna inte blir riktigt rättvisa och inte riktigt lika starka som i verkligheten. Men ni ser säkert iallfall hur jag gjort.

Jag har använt:

Bas
Primer - LUMENE Matifying Primer
Concealer - MAKE UP STORE, Cover All Mix
Foundation - e.l.f. Mineral Foundation, Light
Bronzing powder - Too Faced, Chocolate Soleil & ISADORA Bronzing powder, 94 matte tan
Rouge - MAKE UP STORE BLUSH, must have
Highlighter - MAKE UP STORE Microshadow, muffin


Ögon
Primer - e.l.f. Eyelid Primer, sheer
LUMENE Delight Duo, 8 Stardust
Maybelline New York MNY, 525
KUBISS Mono Eyeshadow, 27
MAKE UP STORE Tri Brow Color, (den svarta)
Eyeliner - Maybelline New York Liner Definer, Black
Mascara - L'Oréal Paris Voluminous 4x Waterproof, Black & MAXFACTOR False Lash Effect Waterproof, Black


Ögonbryn
MAKE UP STORE Tri Brow Color, (mellanfärgen)
e.l.f. Wet Gloss Lash & Brow Clear Mascara


Läppar
e.l.f. Minty Lipgloss, Nashville

Nu ska jag och mamma åka iväg till IKEA och köpa ett sminkbord till mig. Fotar när jag har monterat det.
- FRIDA ANDERSSON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0