ACO Nail Strengthener

ACO SENSE&CARE Nail strengthener, 43,50 kr.

Denna produkten testade jag för första gången för några dagar sedan.
Jag var först väldigt skeptisk, men det visade sig att den faktiskt fungerade. Nu har jag inte testat den länge eller så utan bara penslat på den en gång, men mina naglar känns mycket "hårdare" på något sätt.


Såhär står det på apotekets hemsida:
Nagelstärkare som stärker sköra naglar och motverkar att naglarna skivar sig och lätt bryts av. Luktfri och svider inte vid kontakt med trasiga nagelband. Torkar snabbt och syns inte när den torkat.
Nagellack kan användas på Sense&Care Nail strengthener.
Den kostar ju inte så mycket, så det är iallafall värt ett försök! Finns på apoteket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0